Nevine Shawky ♥ Marilyn Sandberg

Hej bloggen! Förlåt att jag inte skrev innan jag åkte men hade inte tid för Nevine stressade mig... Hon sa att vi skulle dra till farsta tidigt men när jag kommer dit har hon inte ens börjat fixa sig. Iaf, Vid typ tre tiden tog vi pendeln & tunnelbanan till farsta och träffade Filip och några fler. Sen drog vi hem och åt och sen till centrum och lite till. Senare mot kvällen åkte vi runt och träffade massa folk och grilla vid vattnet, skit mysigt ;) ... Och när jag skulle gå hem så började det ösregna, kändes som jag gick i en dusch. Så söta kim ringde och höll mig sällskap! Och nu snackar jag med henne på msn =) Ska försöka blogga lite mer oxå, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0