Min dag/kväll

Hej bloggen! Mötte upp lollo som är så sjukt seg... tog typ en halvtimme för henne att gå och möta mig -.- Men när hon kom så drog vi till stan och käkade lite, sen så luffade vi runt där.. HAHA nej men ah, sen så hittade jag batterier till min kamera som jag hade med mig för typ första gången på tusen år, Så blev såklart skit glad och tänkte ''yes nu kan jag äntligen ta nya bilder!'' så skulle jag ta ett kort, så stog det att minneskortet inte funkade, att det var något fel på det. Ni ska bara veta hur arg jag blev... =( Usch alltså, gick och deppade halva dagen för ett litet minneskort haha! Så ska bara fixa ett nytt minneskort och då kommer jag kunna ta en massa nya bilder! bra va?! Sen när vi inte orkade va i stan mer tog vi tunnelbanan till farsta och kollade lite där och sen bussen hem. När jag kom hem åt jag och sen har jag inte gjort något speciellt.. Och nu ska jag hoppa in i duschen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0