Måste skriva av mig

Känner att jag måste skriva av mig, vet inte riktigt varför.. Men har ni någonting känt att ingenting känns rätt? Allt är bara fel och varenda jävel kollar snett? det är ungefär så jag känner nu.. Det finns personer som sårar mig riktigt mycket, dom personerna vet nog vilka det är. Dom tror att jag tycker det är kul när dom håller på, men helt ärligt. Hur kul kan det va? Förut sket jag i er totalt och försöker verkligen att inte bry mig, men det är inte så lätt. För vad jag än gör eller säger kommer ni nästan alltid med i bilden. Det har blivit lite lättare nu efter ett tag, för jag är van. Jag är van vid att ni alltid sårar mig och att ni alltid gör mig ledsen, men som sagt. Jag orkar snart inte bry mig. Gör vad ni vill, varför ska jag slösa min tid på att gå runt och tänka på er? När det finns så många andra där för mig..

Det finns en sak jag vill.. Komma bort härifrån, till en plats långt härifrån. Där det inte finns några problem och allt bara är perfekt. Och snart en dag kommer jag komma bort härifrån, lämna allt. Jag har ett val och jag tror jag kommer välja att flytta härifrån, jag är inte ledsen. Jag är glad över det, att jag kanske slipper allt det här. Eller det såklart jag är ledsen, men inte över mycket. Bara att om jag lämnar det här lämnar jag dom äkta och fina vännerna jag har som alltid finns där för mig, ni vet vilka ni är. Men jag måste tänka på mig själv oxå, vad jag verkligen vill och vad som är bäst för mig. Nu tänker ni säkert, vad fan håller hon på med? Men det är vad jag vill, flytta härifrån. Byta skola - allt. Jag har bestämt mig. För jag orkar inte vara kvar här mer, tro det eller ej. Det finns så mycket bättre. Vill slippa allt skitsnack, slippa allting. Skitsnack är stockholms vardagsprat, vad fan är det nödvädigt för? Bara onödigt. Acceptera folk som dom är eller dra.. Dra långt härifrån, precis som jag snart kommer att göra.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du marilyn, jag finns för dig.

2010-05-14 @ 18:13:14
URL: http://amandafn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sarah tjulander älskar dig

2010-05-14 @ 18:49:53
Postat av: Anonym

Sarah Tjulander älskar dig.

2010-05-14 @ 18:55:27
Postat av: -

vart kommer din keps ifrån som du har som profilbild och vad heter den?:) btw. du är skitfin!

2010-05-14 @ 21:40:53
Postat av: Anonym

Den kommer ifrån stadium..tror jag ? eller intersport haha duktigt jag är. ;-))))))))

2010-05-14 @ 22:06:32
Postat av: Anonym

sarah tjulander älskar dig.

2010-05-15 @ 00:14:53
Postat av: Anonym

sarah älskar dig marilyn

2010-05-15 @ 01:27:46
Postat av: Anonym

sarah tjulander älskar dig!

2010-05-15 @ 22:29:21
Postat av: Anonym

sarah tjulander älskar dig marilyn

2010-05-16 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0