Hemma igen

Tjaaa, det blev en liten vandring i farsta idag men vi hittade absolut ingenting vi ville ha där, så vi tog tunnelbanan till stan istället men kom dit typ vid fyra, a tja riktigt lyckat när det är söndag och affärerna stänger fem.... så vi rusade runt där som två små muppar och ah sen stängde det då blev jag sårad, fick bara med mig ett par skor och skit fina tights! Ska kanske dra in till stan imorgon för fick inte det jag ville ha -.- åh bajs oxå. Imorgon har jag svenska prov efter skolan (?!"(!"=) kan någon förklara för mig hur jag ska klara det? kommer hem såhär nu på kvällen och tänker ba ''nu ska jag plugga!!'' va händer då? jo datan fasnar jag vid såklart, ingen överaskning inte.. IG varning.

Förresten, vi hade en skit bra fotodag idag, asså alla bilder blev verkligen perfekt & många äre oxå! Jo men ah..


Våran lunch..... HAHA, vill inte äta så mycket.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte lägga upp bild på vad du köpte?:)

2010-05-30 @ 21:58:24
Postat av: LisaClaug

2010-06-01 @ 22:21:07
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: LisaClaug

N9i har blivit så sjukt lika varandra :)<3

2010-06-01 @ 22:21:47
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0