Gamla tider, yes

Anledningen till att jag inte bloggar (hemma) är för att mitt internet inte funkar, men nästa vecka kommer det funka. På tisdag typ och då nedrans blir det åtta inlägg per dag.. Sov hos Sarah igår och hela kvällen låg vi typ och kolla på beck haha =) Men nu är vi iaf i skolan och vi har typ håltimme, det kallar man nice?.. och så slutar vi typ vid tolv eller ngt för vi har ingen sista lektion, så jag & kim ska följa med lollo till uppsala för att hon ska träffa sin livskärlek.. Jaja vene om ja kommer skriva så mkt men ja bjuder på lite gamla bilder nu :') eller inte så gamla men ah vintras typ eller nått. Pussen


Carl, jag, viktor, adam, marcus & lilla söta sarah


nevine & jag vintras någongång..


Carl & jag, driver ni vet?


melina & jag


Jag, Nevine & Paulina


Ida, sarah, nevine & jag


lollo, elin, jag & sarah. Ser ni snön? :'o


Kommentarer
Postat av: Emmawindahl

Hej älskling titta mitt inlägg t dig :)

2010-05-05 @ 21:05:20
URL: http://emmatw.blogg.se/
Postat av: linn

Inte taskigt menat,men det är roligare om ni inte täcker erat ansikte.Bjud mera på er själva.

2010-05-07 @ 16:18:03
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0