Bästa kvällen igår!

 Gårdagen: Vet inte riktigt var jag ska börja, har gjort så mycket! Och därför inte hunnit blogga... Igår efter skolan drog jag & sarah hem till henne och tog det lugnt på dagen. Sen vid halvåtta tiden fixade vi oss och drog till rix fm, träffade Nevine, Romina, Nicole & alla där. Var med dom, sen drog vi till donken och sen skulle dom dra så vi stannade kvar i kungsan och mötte Carl, Marcus, Martin, Clarence, Pontus och Adam och var med dom ist. Skitnice! För det var fett länge sen vi träffades... Sen träffade vi Jennifer, Emma och några där oxå! Sen tog jag Marcus, Pontus, Carl & Sarah tunnelbanan till farsta strand och skulle ta halvtolv bussen men den gick tio i så vi orkade inte vänta, så snälla som dom är så följde dom med oss hela vägen hem, sen när vi kom hem till Sarah var vi så trötta så vi somnade på direkten =)

Idag: Vaknade runt tio elva så käkade vi frukost och tog ett ''morgondopp'' skönt! Sen drog vi tillbaka till Sarah och sen skulle vi gå till farsta badet för att bada ännu mer! Var där med Marcus, Carl & Pontus idag igen, vi badade och hade trevligt =) Så varmt i vattnet! Sen så har det faktiskt inte hänt så mycket mer.. Jag och Sarah har träffat lite folk nu på kvällen och nu är vi hemma - fast hos mig. Tror faktiskt vi ska sova snart, är så sjukt trötta! Tog inga bilder igår heller, orkade inte ta upp kameran ;) Men har en från igår och två från när vi badade idag iaf! Puss



Idag, härliga bilder va ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0