Sarah slaggar här inatt!

Hej på er! Oj vilken dag det har vart idag asså.. Haha började med att jag vaknade sex men sov vidare till sju, försov mig som VANLIGT. Sen drog jag till skolan och där hände det ingenting speciellt. När vi slutade, runt klockan tre så tog jag & sarah skolbussen hem till henne senare så kom Viktor, Marcus & Martin hem till Sarah och vi kollade på fjorton suger och tog det lungt, skit bra film faktiskt haha :o sarah skulle va barnvakt till sin lillebrosa ett tag så vi fyra va så snälla som va med =) Hehe senare runt typ åtta så ville vi dra ut så vi drog till trångsund och så skulle vi gå igenom skolan för alla skulle typ hem.. Vi gick såhär lugnt och typ lyssnade på musik och sådära ni vet... Så går vi genom våran skola i mörkret så ser vi typ tre personer med svart mössa komma emot oss, först trodde vi dom va normala men sen tar dom upp sina gevär och börjar skjuta mot oss. Vi sprang det fortaste vi kunde ner för skolbacken, shit har aldrig vart så rädd! Marcus fick tillochmed ett skott på sitt ben, stackare! Aja.. det var så läskigt så det inte är sant. Fyra killar med svart mössa och gevär kom emot oss från ingenstans, hjääälp.. Sen väntade vi med Marcus & Martin tills deras buss kom och nu sitter jag och sarah hemma hos mig, hon ska sova här ikväll och vi ska faktiskt sova om ett tag, skit trötta och skit anfådda efter idag, och fortfarande lite rädda!.. Puss


Lite bilder finns på Sarahs kamera men hon har inte med sladden nu, tyvärr


Kommentarer
Postat av: maria

& ni ringde inte polisen? och ofta den dära marcus kunde springa med ett skott i benet, JO MEN TJENA ! .p

2010-03-10 @ 22:27:12
Postat av: zoe

hahaha

2010-03-11 @ 19:50:07
Postat av: Anonym

äh gevär? haha

riktiga va de väll inte direkt :S

2010-03-11 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0