Hemma idag!





Godmorgon! Är hemma idag, vaknade och kände att jag inte mådde så bra, börjar kanske bli sjuk.. :/ Lite tråkigt faktiskt för jag kollade ut och det är ganska så fint väder, och så skulle det inte skada att gå till skolan =( .. Hatar att bara sitta hemma och ha tråkigt en hel dag! Aja, man kan inte ha kul hela tiden. Ska försöka plugga lite engelska idag nu när jag ändå kan passa på, men det kommer antagligen inte gå för plugga + Marilyn är inte riktigt en perfect match om man säger så haha ;) Sen ikväll får vi se om jag är piggare och går ut. Nu ska jag äta frukost..... Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en fråga, är du helsvensk? det ser inte ut så du har så mörkt hår och mörka ögon :p isf vart kommer du eller dina föräldrar ifrån? Bra blogg<3

2010-03-24 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0