Gårdagen & dagen.

Nu är jag hemma igen och förlåt att jag inte har skrivit någonting, men jag har inte haft tid. Ska ta igen det nu! Igår sov jag ju som sagt hos Nevine. Vi möttes ute sen gick vi hem till mig och hämtade mina grejer sen stack vi till centrum och köpte en massa godis, chips & läsk. Tjockisar! Vi träffades ju ganska sent så det blev en myskväll. Kollade på beck, så sjukt bra, jag blev helt kär! Fast lite läskigt var det ändå. Jag är typ den enda personen i sverige som inte hade sett någon beck film innan. Sen så ringde vi sarah och hon stog och väntade på sin buss i skogås som skulle gå om en timme!? Så vi sa att hon kunde komma till Nevine ett tag så gjorde hon det. Sen tog hon sin buss hem runt elva. Idag vaknade vi klockan åtta (?) Riktigt tidigt för att va oss.. Det var så fint väder så vi gick ut och tog en promenad till vattnet och tog lite bilder och bara snacka. Skit mysigt faktiskt! Sen gick vi hem och fixade oss, träffade Paulina och hennes kompisar & sen träffade vi Jesper ett tag oxå. Sen drog vi till henne snabbt och hämta min väska för jag skulle hem. Skulle egentligen sova där idag igen men jag börjar bli lite sjuk så det blev tyvärr inte så :( Hostar och allting.. Inte kul, så ska försöka krya på mig tills imorgon ;) Aja nu börjar det här inlägget bli lite för långt så jag ska nog sluta här. Här får ni några bilder på oss två från "morgonpromenaden" helt osminkade, bulle och mjukisar. Enjoy ♥






Jag älskar dig Nevine Shawky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0