Förlåt för dålig uppdatering ;)

Hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har inte haft tid, jag började må bättre senare på dagen så då stack jag ut & träffa nevine i trångsund så tog vi bussen till henne och va där ett tag sen tog vi tåget in till stan och mötte upp min mamma, behövde snacka lite. Sen så drog hon & vi åt lite. Sen skulle Nevine på träning så jag rullade vidare till farsta och träffade Sarah. Där träffade man lite folk och så. Sen så lyckades jag äntligen övertala Sarah att färga brunt så hon köpte hårfärg =) Efter att vi hade gått runt lite så tog vi bussen till Trångsund och solade, efter det bestämde vi att jag skulle sova hos Sarah så vi gick till mig och hämtade mina saker. När vi kom hit så färgade vi sarahs hår, jag färgade det och det blev faktiskt fint! Innan man behövde färga brunt behövde man färga rött så att det inte skulle bli grönt, Så sarah hade rött hår i kanske en halvtimme, coolt haha =) Klockan är tolv nu så vi ska snart gå och lägga oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0