Sol & jag är lycklig

Godmorgon sötnosar! :D Hur äre med er idag? Jag mår faktiskt toppen! Igår kände jag att jag var påväg att bli lite sjuk & va orolig att jag skulle sitta sjuk hemma på sommarlovet, men jag sov några timmar och nu mår jag bättre! Vädret är fan strålande idag... La mig och sola efter 5 minuter stekte det som fan, skitvarmt ju. Men sitter fortfarande här på min altan med min bärbara data och solar, bättra på brännan!!! Lite fsvårt att se vad jag skriver eftersom att solen skiner så mycekt på data skärmen ;) Lite senare idag ska jag träffa Nevine & kanske några mer får se. Men nu ska jag iaf njuta av livet & hämta ett stoort iskallt glas cola =) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0