Did you know..?

Jag & Sarah har en liten hemlighet som vi faktiskt inte berättat för er än ;) ! vill ni veta? Jo i veckan eller nästa ska vi dra till en riktig studio typ i stan någonstans (som min mami har fixat..) Så ska vi spela in massa låtar och sen kommer vi få en skiva på det. Nu tänker ni säkert, kan ni sjunga? eller vi har aldrig hört er sjunga förut? Vi ska inte göra egna låtar utan börja med att sjunga någon låt som redan finns, fast det ska ändå låta annorlunda, förstår ni..? Hehe ni får vänta och se....

Blandannat den här
- åh jag älskar att sjunga! - har aldrig gått ut med det förut har vart för ''rädd'' inte vet jag varför men så äre haha =) Sen om ett halvår kommer en ännu större överraskning som ni får veta, ni kommer chockas allihopa.. Tro mig, LÄNGTAR!!! Saker på gång ;) ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh shit vad bra!!! :O :D

2010-06-06 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0