Dumma mig

Förlåt kära läsare, anledningen tilll varför jag inte bloggade igår och knappast orkar idag heller är för att jag typ har blivit sjuk, eller sjuk och sjuk. Hade lite feber igår och hostar idag. Fattar inte varför det alltid är jag som drabbas, speciellt på sommaren oxå. På vintern är det lixom okej att accepera och man kan fatta att man blir sjuk lätt för att det är kallt och så, men sommaren. Snällaaaaaa??? Jag är störd.
Nu ska jag knarka ipren och kolla om det går något bra på tv, tur att det inte är soligt idag... Då skulle jag nog gråta en tår av att jag behövde sitta inne. Ciao


Kommentarer
Postat av: bianca

KRYA PÅ DIG

2010-07-05 @ 14:09:42
URL: http://biancal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0