Tidigt och jag är trött.

Vaknade nyss av ett sms från sarah där det stog ''vakna marilyn alla är vakna utom du!''

Alltid ska jag vara den segaste även om klockan bara är halv elva-.- Idag ska jag träffa viktor sarah & liam, längesen :o , dom försöker tvinga mig så att jag ska åka skridskor men hur kommer det se ut när marilyn sandberg ska åka skridskor? Kommer typ ramla på rumpan och vricka foten eller ngt..? Haha nog pratat om det vi får se hur det blir :) ska platta mitt slitna hår nu (y'

Pussssssss :)


förra hösten, men visst va bilden härlig ? :'d


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din fjällis ? :)

2010-01-04 @ 14:35:37
Postat av: Anonym

asså åå förlåt men din blogg är såå tråkig :( kommer inte besöka den mer hejdå marilyn!

2010-01-04 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0