Myskväll hemma hos mig

Hej sötisar! Blev lite senare än jag trodde att jag skulle blogga menmen kan ju inte sitta vid datan hela tiden!

Jag gick i alla fall till Trångsund centrum och mötte upp Sarah så träffade vi Marcus & någon Carl typ. Var med dom ett litet tag bara för sen skulle jag och sarah handla lite nyttigheter! Faktiskt.. Det blev inge godis eller chips ikväll utan istället tog vi gurka, morot, dipp & sen köpte vi ananas helt random haha! När vi kom ut från ica träffade vi på Melina och hennes kompisar Alice & Amanda ett tag och sen drog vi hem! Ska snart sätta på en film och äta våra 'nyttigheter' För en gångs skull skippade vi chipsen...

Just nu, myskläder och sliten;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0