Friday!

Hej! =D

Idag är det ju fredag! Har inte hänt så mycket än idag, var i skolan och på matte & NO förhöret så gick det väl helt OK! Skönt det.. Efter skolan stannade jag, Sarah & Lollo kvar ett tag. Tog lite bilder och gjorde några sjuka filmer, haha kanske lägger in dom sen om det blev någon bra, alla bilder är på sarahs kamera ;D! Vid kvart över tre skulle jag ha något samtal i skolan, woho. Känns som om jag har vart i skolan hela dagen idag, men det har jag ju nästan iförsig. Iaf! Sarah är hemma hos sin älskling Markus just nu och jag har ingen som helst aning om vad dom gör ;) Ska vänta här hemma på henne tills hon kommer, runt halv sju eller något skulle jag tro. Då ska vi åka till min mamma och hitta på något kul, vi ska sova där hela helgen, hehe nu ska jag nörda lite och äta något skit hungrig har inte ätit på hela dagen :o!


Min bild! Som jag har sett många sno, gör egna! Because I made it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0