Rip playahead.. :o

Hej sötnosar ;)!

Sarah kom hem till mig runt sex tiden, då fixade vi oss lite sen drog vi ut. Jag snackade med Adam i telefon, känns som vi inte snackat på skit länge.. saknar honom :/! Iaf, sen drog vi till Rebecca och frågade om hon ville hänga med ut det ville hon, vi gick till centrum och det va så j*vla kul haha, vi skulle gå förbi pizzerian så ser jag och Sarah världens snyggaste kille, självklart ska vi vinka lite och så.. Han märkte det och helt plötsligt kommer han ut och säger, vad gör ni? Vill ni ha mitt nummer eller? Vi ba skrattar, så skriver jag in Sarahs nummer i hans mobil, han va typ 18. Lite läskigt men skit kul va det hehe.. Senare drog Rebecca och jag och Sarah träffade Nano och Rikard ett tag, har aldrig träffat dom förut.. Ehm ah, och sen drog jag hem, Kom hem nyss. Playahead stängs ner om ungefär en timme, lite sorligt faktiskt. Aja, ska nörda där nu för sista gången. Bjuder på lite bilder! ♥


Becka, jag & Sarah


Älskar er!


Mitt hår lockade sig och blev kort =(


Stackars Sarah gick i tio meters snö..


Haha! Oj vad dålig kvalite det blev på bilden :o

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej<3

2010-02-28 @ 23:38:06
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: sarah

Har ingen mobil just nu, får inte tag på dig på ngt annat sätt. Men vi behöver prata "/ <3

2010-03-01 @ 00:15:24
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0