Handen, skogås, älvsjö, trångsund

Hej på er!
Idag efter skolan drog jag och Sarah till Trångsund och mötte på Carl & Markus. Var med dom väldigt kort och snackade typ lite. Sen tog jag och Sarah tåget till handen och träffade alla! Romina, Daniella, Amanda, Elin, Frida, Miriam, Felicia, Jenni.. ehm haha kommer inte ihåg alla-.- iaf det var typ 30 pers från tyresö där och 30 från skogås. Värsta händelserna :o orkar faktiskt inte förklara allt för ah.. hände många saker. Sen drog vi alla tillbaka till skogås och sen tåget till älvsjö.. vet inte varför, ni skulle aldrig förstå om jag skrev men ah hoppas allt löste sig.

Det var typ det, sen gick jag och sarah av i trångsund och jag väntade med henne på bussen. Medans pratade vi med markus oxå, åh dampar på han! Aja nu är jag hemma själv, skit skönt. Måste plugga & äta någonting, skit hungrig efter en lång dag! se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0