Slingade håret igår!

Godmorgon! Orkade inte blogga igår det tog typ halva kvällen med det där inlägget och alla bilder... Även om jag förminskade bilderna. Stört. Så gick och la mig runt två och vaknade nyss! Tror att Sarah kommer hit senare så ska vi dra till stan tror jag, om vi inte ändrar oss  & kanske träffa några. Hon och Rebecca kanske sover här ikväll, nice! Eller bara Sarah, vi får se!   Oj vad mycket kanske det blev men dagen är inte riktigt planerad än.. Nu ska jag äta frukost, snart kommer lite mer bilder oxå!

Tre bilder från igår, har slingat mitt hår! Visst blev det fint ;d ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

euw...man ska inte ha ljusa slingor till mörkbrunt eller rättare sagt svart hår, såå osmakligt!

2010-08-28 @ 11:35:57
Postat av: Anna pling

men gud :o du kan ju inte slinga så att det är typ platinablondt längst ner när du har nästan svart hår :o du får ju göra det jämt i hela håret..

2010-08-28 @ 11:56:18
Postat av: Erica

Vi vet att det är sarahs hårförlängnig ;D

2010-08-28 @ 12:16:31
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: johanna

haha,man ser faktiskt att det e löshår (: men gillar din blogg iaf

2010-08-31 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0