19.36

Heeej bloggen, förlåt för den sugiga uppdateringen idag men statistiken går upp iaf, sjunkte som fan när jag var borta men det är nice nu iaf. Runt ett tiden skulle vi dra och köpa lite saker tills ''skolstarten'' för min lärare och föräldrar har tjatat om att ja behöver massa grejer till skolan osv blablabla - kul. Sen blev vi hungriga så vi stack till en kina resturang och käkade som två små hästar, blev så mätt sen så jag knappast kunde gå :( aja viktig fakta, vi ska snart hoppa in i duschen och sen blire väl att kolla på en film eller ngt sen sover jag hos sarah. Morgondagen ska vi inte ens gå in på....



Två bilder från skolavslutningen, känns som det va igår :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0