Yeah

Hej sötnosar! Blev lite ändrade planer idag.. Skulle egentligen träffa Sarah men det blev inte så. Så jag träffade Lollo & Kim istället. Vi drog till stan idag igen, käkade på tacobar, snackade och lite sånt.. Sen fick vi en galen idé att åka ända till kungens kurva, alltså Ikea! Hahaha.. Vi ville ha god mjukglass men när vi kommer dit så märker vi tradegin.. ''maskinen är under funktion'' Så sorligt. Så vi gick till willys istället och köpte glass, haha.. Sen till heron city och kollade lite, tog massa bilder på media market. Vi är vanliga =) Och sen tog vi bussen till skärholmen och sen tuben hem. Kände att jag har gått ganska mycket idag så är urtrött i mina ben..

Det var nog allt! Nu ligger jag i min säng och har ångest för att det är skola imorgon, helgen har gått för snabbt! Aja, här kommer några bilder från idag ♥












Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du resa mkt i sommar :D ?

2010-04-18 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0