Hos Sarah

Hej sweeties! Skrev inget igår för jag åkte till mamma haha, hon ville att jag skulle komma dit och ta det lite lugnt eftersom att jag hade vart sjuk. Så vi hyrde film, baksmällan.. Haha har sett den en gång med sarah förut på bio men den är fortfarande skitkul ;) Och nu är jag faktiskt äntligen helt frisk! wiho. Vaknade runt tio idag och fixade mig sen så tog jag bussen till Sarah. Vi sitter nu och äter lite godis från hennes stora påskägg! Väntar på att hennes mamma ska komma så då ska jag följa med dom till ikea en snabbis =) Sen ikväll ska jag sova här & vi ska träffa några, nice. Puss



För två min sen

Kommentarer
Postat av: sarah

va söt du är :) .

2010-04-09 @ 10:17:39
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0