Jag bestämmer en hiss & en diss ;)



Fjällräven jackorna säg vad ni vill nu.. men jag måste faktiskt hissa jackorna! varma, tjocka, fina? Ja, alla har sin egen åsikt! Bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker, om nï tycker att det är fjortis, so what? det är vad ni tkr, inte jag! Jag får min snart iaf tihi =)





Snö! Finns det något värre än när det snöar och är fem meter hög snö utanför huset? Och när man går hemifrån klockan halvåtta på morgonen så är det så hög snö så att man knappast kan gå?.. nej hörrni det måste jag verkligen dissa, för jag hatar när det snöar, när håret blir blött och det lockar sig.. Usch!


Kommentarer
Postat av: sarah sötnos :] ♥

JAA :D <3

2009-10-14 @ 22:46:19
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0