Hade tänkt svara på lite frågor & sådära



The last Bounce
Haha nej det är inte det vi ska se, vet inte ens vad det är? Någon mer som kan gissa? :'d

vart har du köpt skorna?
det där var ngt gammalt inlägg du kommenterade det där om , men kollade bak och det var ett par vita skor jag hade förut, tror det var på skopunkten :)

bara äkta vänner säger man för alltid till för det e dom som älskar en på riktigt.
och sen ska man aldrig säga fö ralltid till en kille förren man e över 20 tro mig, killar kmr och går. spec i tonåren..
Håller med dig, men vet inte riktigt vad jag ska tro..

Kan dd hjälpa mig att göra en header?:)<33
är inte så bra på det, förresten så är det inte jag som har gjort min header :) hihi

hahah, känner du calle? :P
oh yeah :)


Kommentarer
Postat av: Sarah sötnos

The last bounce, HAHAHA :'dd sämsta jag hört =dd

2009-10-24 @ 13:40:27
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0