M is back, saknat mig..?

Hej mina sötnosar!
Blev en kortis ute, faktiskt inte så länge! Men det är skönt att bara få komma ut, och kvällen blev lyckad ändå.. även om vi inte gjorde speciellt mycket! Drog till centrum där träffade vi på några vänner i våran skola en snabbis, sen tog vi pendeln till farsta strand och gick mest bara runt där, fråga inte varför men av någon anledning var vi rastlösa, så tog tåget till skogås istället och på tåget träffade jag my lover! Så det var nice! ;) Gjorde oxå bort mig lite på stationen, dont ask why.. because you never gonna know!

Sen var vi tillbaka i Trångsund efter att ha spelat in kanske 50 videosar..? Självklart kommer jag bjuda på vissa om ett tag! Men vi tog oxå bilder, börjar bli bättre med det där & ta bilder va?! =)


onödig bild, on the train!


mörk bild! Men ni ser säkert oss ändå! ;)


Låt bilden tala för sig själv.. (ser ut som en tjockis i min jacka när jag ligger ner!)


Sarah <3


Man undrar ju vad vi ska göra lite senare..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0