Last for today.

Nu börjar vi faktiskt bli ganska så trötta och det ska bara bli så himla skönt att lägga sig och sova, älskar att lägga mig i sängen efter en hel dag och bara sova ! vill inte ens tänka på när vi ska upp klockan sex .. jaja som sagt imorgon är det torsdag, den tråkigaste dagen på hela veckan, så det är lite deppigt, men med mina & sarahs sötnosar i skolan så blir det alltid bra, älskar faktiskt min skola för er som inte visste ..

nog snackat om det, vi får höras imorgon. Då slutar jag fyra, inte säker på om ja skriver innan dess, det beror på om jag hinner skriva på morgonen, får oxå tillbaka mitt spanska prov imorgon, gosh.. spännande ! hihi godnatt sweeties,
miss me like I gonna miss u


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej snälla jag ber dig kan du komentera min blogg

och föresten älskar din och dig

2009-11-12 @ 06:27:17
URL: http://amandaochmadis.blogg.se/
Postat av: Anonym

går du i 7an elr 8an?

2009-11-12 @ 15:11:43
Postat av: Anonym

En fråga: var har du köpt jeansthaitsen, som du har på dig på headern ?? :)<3

2009-11-12 @ 15:42:47
Postat av: alex:)

kinky:D

2009-11-13 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0