kallt & regnigt

åh.. vädret är inte på topp som ni kanske vet ? regnar så det bara öser, och rena stormen.. paraplyet gick tillochmed sönder, och så vill man inte vara ute för det finns absolut ingenting att göra typ, I STORMEN!? åh vad sur jag blir. GE MIG SOMMAR NU :'o

haha nog pratat om det kanske.. men ah, kom hem för ett tag sen.. skolan idag var väl helt okej bara lite för lång, slutade vid fyra och så var det idrott idag =( usch, haha efter skolan var jag & sarah ett litet tag, snackade och skrattade typ bara, hah som vanligt! och juste var skit äcklig mat i skolan idag, euw. så ja.. min och sarahs ''lunch'' blev en smörgos på ett fik i trångsund, haha faktiskt rätt mysigt faktiskt, godare än skolans mat.. och när vi kom tillbaka till skolan så fick jag äntligen träffa calle som jag inte hade träffat på hela dagen :/ haha (y'
nu måste jag plugga för fullt, och blogga mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0