hemma nu!

Förlåt sötisar för att jag varken har bloggat igår eller idag. men har haft fullt upp! Men nu är jag tillbaka som tur är, and I know u like it ;)

är iaf hemma nu från världens bästa tvilling, hihi ja svär hon är bäst! Idag var jag & nevine i farsta med elli, kevin & henke. Gjorde inte så mkt gick mest bara runt och var där ett tag, efter det drog jag och nevine hem till henne och var bara vi två, snackade och lyssnade på musik och så! Riktigt trevligt. Och nu är jag hemma som sagt och måste öva till spanska provet om ett tag, prov imorgon.. eller rättare sagt, omprov, hehe!


fan vad jag älskar dig nevine shawky, orden räcker inte ens, du är mitt liv ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0