trötta som satan

nu halvsitter vi här i sarahs säng , och håller typ på att somna .. är så jävla trötta! fattar inte hur vi kan vara trötta halvsju på kvällen , låter sjukt. Sarahs lover chrille kanske skulle kommit hit men så blev det inte , för han vågade som sagt inte !
nu vet jag inte vad vi ska göra , hoppas att vi kommer på något om jag någongång orkar gå upp ur hennes säng . kommer ta långt tid för oss .. men det klarar vi nog . lite senare mot kvällen kommer jag ta bussen hem och då kommer jag förmodligen inte göra någonting , eller jo äta och DUSCHA såklart .. jag har blivit en dusch människa . tvättar håret varje dag , ojoj inte bra . nej nu ska sarah få skriva i sin blogg !
puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0