tisdag

hej bloggen .
nu sitter jag i skolan och har precis börjat , eller för ett tag sen . jag ida och kim sitter och gör någon no sak .. det är vanligt ! fattar inte så mkt , men ändå . snart ska vi ut på någon tipsrunda , oj vad kul . men vi kommer nog fuska !
gårdagen igår var väl helt okej , vi har ju tema dagar sex och samlevnad så vi hade det hela dagen . slutade vi tre , och sen gick jag hem och åt och runt sex tiden så gick jag ut till trångsunds c och träffade arre . det började regna och jag dog . asså verkligen dog , mitt hår lockade sig . ojoj , ni skulle sett min panik ! vi var inte så länge . till åtta eller något , så tog ja en varm och skön dusch !
idag slutar jag tre igen , ska ta bussen till huddinge och möta sarah T , vi ska hem till henne och göra något !
nej nu måste jag fortsätta , ha en bra dag.
puss

baby <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Frågestund just nu! PUSS

2009-05-19 @ 16:26:03
URL: http://fashionladys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0