portugal 09 med bästavän

yes! om ungefär 3 veckor så åker vi, eller 4. och så är vi där i hela tre veckor tillsammans fast vi åker med my family! fan vad skönt säger jag bara. Snacka om hur mycket vi kommer få packa för den delen..!

Har nyss fikat hemma hos sarah, och jag säger bara. sarahs mamma är pinsammaste i världen. jag lovar! hon sa en sak till mig.. jag dog. haha men ni får inte veta vad sötnosar! =) känner att bloggen börjar bli tom på bilder, lägger bara in gamla. Men nu har faktiskt sarah laddat upp bilderna på sin data & skickat till mig! så här kommer dom, enjoy!

Onyttiga ungar!

sarah stirrar alltid på mig :o

igår.

I<3U

idag morse!

jag igår, mådde sämst..

sarahs hemliga beundrare gav henne en blomma idag, haha gulligt!

och slutligen när vi handlade med sarahs mami på ica, haha såg ni oss?!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0