ny dushad & fräsch

vet ni vad ? jag ska sova hos sarah en natt till ! vi slår nog rekordet .. sover hos varandra varje dag . haha jaja, men är inte på hennes landställe i alla fall.. kom hit för ngn timme sen. hennes pappa har försökt fixa mitt internet men det verkade inte gå ngt vidare . den är helt cp ! men ska allt försöka fixa det snabbt som ögat . och eftersom att det inte funkar så vet ni vad det betyder , mindre bloggning , mindre uppdatering , tråkigt ..
aja har nyss duschat känner mig sjukt ren , snart ska vi ta en smörgos eller något , ska lägga oss ganska så tidigt idag , ska upp tidigt imorgon ju ! ha det så bra , godnatt

Kommentarer
Postat av: Klara Palmgren

Sv; Gracias, Du har en fin blogg du me. Japp ska läsa din om du läser min :)

2009-06-02 @ 06:12:53
URL: http://klarapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0