mitt huvud värker

Nu måste jag sitta här och skriva ännu ett inlägg pågrund av en viss person som heter danne ville så gärna att jag skulle skriva något , han tvinga mig -.- även fast jag inte orkar ! haha . håller verkligen på att dö , klockan är halv tre och mitt huvud värker så in i helvette .. jag är hungrig & fryser ! plus att jag inte kan sova . undrar när jag kommer vakna imorgon , säkert typ klockan fem på eftermiddagen eller något , haha nej aldrig . då hade hela söndagen varit förstörd !
vi kollade aldrig på king kong heller , eftersom att vi inte pallade . trodde att vi skulle somna där runt ett tiden , men så blev det inte . fasnade vid datan och chattade med älskling istället . trevligttrevligt . nej nu vill jag faktiskt sova , och sarah med hoppas jag , om det går . godnatt nu .. på riktigt !
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag undrar en sak... är du tillsammans med någon? jag fattar lixom inte om du är det eller inte, så som du skriver. kram:)

2009-05-31 @ 12:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0