man skrattar ju!



för det första kan jag ju börja med att fråga varför du kommenterar anonymt? jag ska säga att jag tycker att det är jävligt fegt i alla fall. anyway! På vilket sätt gör vi bort oss tycker du? gör vi något fel i videon som du stör dig på, eller är det bara för att du är missnöjd med dig själv. vem vet, tycker inte att du ska hålla på att anklaga andra.
jag tar inte åt mig eller någonting av dina små ord, för ärligt talat. jag bryr mig inte ett skit! mitt liv är perfekt, jag är perfekt, mina vänner med. allting! jag ber dig, om du inte gillar min blogg och om du tycker vi är muppar. läs inte den då!
''read it or leave it'' blir bara så jävla irreterad på såna människor som du!
glöm inte att skriva namnet nästa gång, du som tycker om oss så mycket att du inte kan sluta läsa bloggen hur muppiga vi än är, herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0