hos lollo !

Dagen idag var bra , lite rolig och så .. vi slutade nyss vårat samhällskunskaptema, lite skönt haha! så ja .. imorgon är man ledig, och på fredag med. och sen, helg! fyra lediga dagar, fan vad skönt. vet inte riktigt vad jag ska göra. men idag ska jag i alla fall vara med lollo och några i klassen, vi ska hem till gabriel om ett tag där alla är! louisa håller på att fixa sig som en galning! imorgon ska jag träffa arre ett tag, fredag vet jag inte. och lördag & söndag blir det malin! vad jag har saknat henne.. länge sen man sågs.
juste nu om två dagar så åker min syster sarah till turkiet. hon får inte åka! hihi jag kommer packa mig i ditt bagage gumman (a) nu ska jag se vad lilla filuren håller på med, ha det bra
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0