home sweet home

Nu sitter vi här.. fortfarande. Jag och sarah dårå! Ska snart börja bege mig hemåt, men hoppas verkligen att pappsen kan komma och hämta mig eftersom att det är så fruktansvärt långt att gå. Men det är ju bra med motion!

Imorgon så ska jag följa med sarah till farsta för hon har bokat en sminkkurs eller vad det nu är.. trevligt! =) så jag som är så gullig & snäll följer med! Tror vi slutar runt tre, som vanligt. Utom det har jag inte planerat så mycket. Men vi får väl se vad som händer, någonting händer ju alltid baby!

..vill bara säga till er avundsjuka jävlar som skickar dumma kommentarer! lägg av, det är mitt liv! I just love myself and im the best! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg mig... VARFÖR SKA VI VA AVUNDSJUKA? :) ... på dig!

2009-05-12 @ 08:36:38
Postat av: sarah

hahahahahah :')

2009-05-12 @ 10:35:46
URL: http://daims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0