hemma hos sarah från farsta.

som vanligt. =) men det var faktiskt trevligt! först tog vi tunnelbanan till centralen och åkte till universitetet! malin karlssons minnesplats, lite sorligt faktiskt. vi var bara där ett tag sen tog vi tunnelbanan till farsta centrum, gick runt lite och köpt daim! trevligttrevligt. nu sitter vi hemma och ska väl snart äta hoppas ja, är så sjukt hungrig! åt ganska lite i skolan.

..och förresten. har ett svar till elsa oxå. som kommenterade anonymt på inlägget ''nu ska vi gå'' nedan.
jag tycker faktiskt inte att du ska säga att jag ska skaffa någon jävla sjukhuslapp,  jag gör vad fan jag vill. och om jag vill täcka min mun så får jag det, vare sig du vill eller inte. jag kanske tkr om att göra det?
förresten blir jag inte ''nertryckt'' av din lilla kommentar, saken är den att jag bryr mig faktiskt inte! ha det bra hörru, ;)

orientering på idrotten -.-

någon hade hällt i skum, haha?

vila i frid
 
lång rulltrappa va? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0