godmorgon sverige

Godmorgon sötnos!
sovit gott? det har jag ! vaknade för ett tag sen. och somnade runt klockan ett igår kväll .. vi kollade aldrig på den andra filmen heller . men gud så trötta vi var .. åt frukost för ett tag sen oxå , smörgosar igen .
jag har typ ätit smörgosar tre dagar i rad , jag känner mig som mackmänniskan .. haha!

Louisa sitter och smsar med en viss ''hemlig'' person , kanske inte ska nämna namn . men vanlig är han i alla fall ! ehm ja , pratar om gamla minnen med den personen ,  blandannat våra 15 minuter tillsammans , och att vi vill slå nytt vi rekord .
ja vi får väl se hur det blir med det . nu ska jag fortsätta smsa med blablabla..
Ni fattar säkert ingenting av vad jag snackar om, men det gör vi .. så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0