fixade och klara

Gick ganska snabbt för mig att bli klar .. eller ungefär en timme . har inte duschat för då skulle vi aldrig komma iväg ,så jag bestäde mig för att duscha ikväll istället . snart ska vi bege oss emot farsta, antingen så kör lollos mamma eller så tar vi bussen , det regnar . det värsta vädret .. för mitt hår, buhu!
Där ska vi nog träffa några i klassen ett tag, och sen bara gå runt att kolla. senare runt fyra så tar jag tunnelbanan in till centralen och möter my mami. ska shoppa lite med henne, haha en hon ville ha en ''mor och dotter dag''
jag vet , hon är vanlig! men nu ska jag sluta skriva, för vi ska snart gå!
tror inte jag kommer skriva mera idag, vi får se. Ha en bra dag!
 
älsklings saga♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0