diss & hiss



mitt hår ibland kan jag älska mitt hår, ibland hata det.. det beror helt enkelt på, jag plattar det varje morgon och är nöjd. men sen när jag kommer ut, eller när det börjar regna, då lockar det sig och jag blir missnöjd... alla har väl sina dåliga & bra hårdagar?


blodpudding haha jag har sagt det förut va? men jag säger det igen! jag skulle aldrig någonsin kunna äta något sånt, har gjort en gång, aldrig igen. gris blod? kan det bli värre. jag har inget emot att andra äter det, men jag! aldrig..


godis, godis är man nästan alltid sugen på. i alla fall jag. som ni kanske har märkt? ;) men jag älskar verkligen godis och har alltid gjort. vem gör inte?



myskvällar det är verkligen det mysigaste som finns, att bara sitta hemma med bästavännen eller pojkvännen och bara mysa och kolla på film. i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0