bästavän

nu är vi hemma, äntligen! kan berätta lite kortfattat om min dag, först var det ju skola som sagt. så tråkigt som vanligt, men på morgonen testade jag sarahs nya ulttra bra plattång ! det är fortfarande platt :o love it. ska köpa en likandan. intressant jag vet. efter skolan åkte jag och sarah till farsta SOM VANLIGT! gick runt lite, gjorde faktiskt inget speciellt. tog en glass på donken bara, så träffa vi desiree och snacka lite.. danne skulle kommit sen, men han orkade inte åka. en riktigt latmask! hah (a) så det blev tråkigt så vi gick hem istället. ska sova hos här =) senare ska vi duscha, och sen bah sova.. gud så skönt. haha bilder kommer snart när sarah orkar lägga in dom !
puss eran marilyn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0