ändrade planer

Vi skulle egentligen ha gått på konserten på mossen eller vad det nu var ... men vi åkte till sarahs landtställe istället! Det är skönt här, men endå så jävla varmt. men det klarar vi, känns som om jag har fått lite färg i ansiktet, har skippat foundation och puder skit idag.. känns fräschare utan faktiskt! Har hört att  man kan tappa pigmentet av foundation, visst är det så? ojoj.. inte bra för min del. andvände så mycket i vintras och så! men nog inget att oroa sig för, jag verkar bli ganska brun ändå. speciellt på magen och ryggen, love it! =)
lite bilder från idag och igår kommer snart tror sarah håller på att ladda in dom nu.
och förresten, hennes pappa har lovat att fixa mitt internet på min egen data, och om han lyckas kommer jag börja blogga lika ofta som förut igen. bra va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0