Vem är jag egentligen?

Många säger att jag har förändrats, på ett dåligt sätt. Att jag inte är den jag en gång var. Min attityd och utseende menar dom personerna, men jag förstår inte riktigt. Förut tycker dom flesta att jag var lilla gulliga söta rara marilyn, som alltid var snäll. Bloggade så som man tyckte om, och fick positiva kommentarer. Men nu idag, får jag dumma kommentarer. Och dom flesta säger att jag har fått en kaxigare attityd och blivit lite mer bitchig. På vilket sätt då? Är det för att jag skriver att jag älskar mig själv och att min blogg är bäst? det måste ju finnas flera anledningar än det, enligt mig själv i alla fall.. Kan någon någonsin förklara för mig vem ni tycker att jag blivit, själv så uppfattar jag det som att jag är samma person inutti. Längst in är det samma marilyn som för ett tag sen var, och ida du är en av dom som har förlorat min respekt och verkligen tycker att jag inte är mig själv mer. Jag kan hålla med dig på ett sätt, ibland känner jag inte igen mig. Men oftast jo. Vill bara att du och ni ska förstå, jag är samma person. Jag är inte någon annan, och försöker inte vara det heller. Jag försöker inte vara någon annan utom mig själv, Wannabe Desireé nilsson? Nej tack. Jag vill inte vara som henne som alla tycker. Det kan jag säga själv, jag vill inte va som henne. Jag ser inte ut som henne, så vad får ni det ifrån? Alla måste förstå.. jag är fortfarande mig själv, ingen annan.
Ni är underbara & jag saknar mitt gamla liv då när inte alla var emot mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta va wannabe desiree nilsson så blir allt bättre

2009-06-14 @ 18:28:42
Postat av: marilyn

Jag sa ju redan i texten att jag inte är wannabe henne, läste du inte eller? Vad är det du inte fattar anonyma jävel?

2009-06-14 @ 18:36:57
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0