sarah är BARA miiiiiiiiin!

aw, ser ut som en riktig baby! Världens gulligaste baby, och bara min baby! Så hejdå på er andra..=) Jaja,ska väl oxå tvätta bort sminket, när vi vaknar imorgon. asså ouf sarah ska fixa mitt hår så jävla snyggt har hon sagt! Kvällen har gått ut på att smsa till pontus från hennes mobil och skämma ut henne lite, tro mig jag lyckades. jag frågade om han gillade skinka och han sa ja, haha aja ska tvätta bort all foundation och så nu.. PUSS


Och hallå? Varför grattade ingen oss på våran bästavän månadsdag idag? Fett dålig stil, aja vi har ju i alla fall varandra.. så hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett års dag? knappast fan ni har inte ens kännt varandra i 2 månader.

2009-06-19 @ 10:34:50
Postat av: marilyn

MENADE MÅNADSDAG! förlåt för att man skrev fel, shit!

2009-06-19 @ 12:03:47
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0