dålig uppdatering älskling, förlåt.

Ja, förlåt för att jag inte har skrivit tidigare idag, eller igår senare på kvällen.
Jag vet att ni har saknat mig, ni behöver inte ens säga det!
Dagen igår var bra, men hände lite grejer och så.. orkar inte ta upp det sorry feel the pain!
Whatever.. Nu sitter jag hemma hos sarah C. Vi var hemma hos mig ett tag och åt och så.. sen fick vi skjuts av min vanliga pappa hem till henne. Ingen är hemma här så vi är helt lonely baby! Kom om ni vill!=) haha! Men om ett tag ska vi dra till hennes pappa och vara där, det blir nog en ''chill'' dag. Det är sommarlov och det regnar. Mitt hår blir lockigt, åh det som är så snyggt och rakt just nu! 

Nu ska jag kolla lite på facebook, puss på dig

Kommentarer
Postat av: Mayra Valencia

vadå feel the pain , gumman vad ere du inte vill berätta att du var hur nära som helst att gråta för ja skulle slå sönder dig va?

2009-06-13 @ 16:46:23
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: marilyn

hm nej faktistk inte, men jag kanske inte vill berätta till halva sverige i detaljer om den där lilla saken :)

2009-06-13 @ 16:52:18
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHHA som att halva sverige läser din blogg :'D

2009-06-13 @ 17:12:16
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHHA som att halva sverige läser din blogg :'D

2009-06-13 @ 17:12:17
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: Mayra Valencia

visst , va ska du säga te dina 10 läsare ha?

2009-06-13 @ 17:16:10
Postat av: Mayra Valencia

om du inet ville, varu tvungen att ens ta upp de på ?

2009-06-13 @ 17:16:38
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: marilyn

svar till mayra: 10 läsare? nej inte precis! Ja jag var tvungen att ta upp det.



Ida: jag menade inte halva sverige, men det kanske låter bättre att säga så än. ''vill inte att mina besökare ska veta allt''

2009-06-13 @ 17:37:25
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: johanna

låt marilyn vara bara ?! shit

2009-06-13 @ 17:39:46
URL: http://httpt://twobitches,blogg.se
Postat av: Mayra Valencia

och så kommer hon HAHAHAH , alltid lägga siiiiiiig ii =) aja de gulligt .. hej johanna, nej ja tänker inte låta henne vara tills hon snackar med mig irl och slutar fucking skriva massa skit till ida! pussss på dig baby

2009-06-13 @ 18:14:10
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: ida

LÅT MARILYN BARA VARA ?! SHIT

omg före första , ere inte ni som snackar skit om henne 24 . så ska du komma och försvara henne , synd .. :)

2009-06-13 @ 18:26:41
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla melli du ä så jävla töntig så du vet och din blogg suuuuger!!!!!!!!!!!!! så du vet..

kram

2009-06-13 @ 21:52:48
Postat av: johanna

vad fan vet du om de ida? vem säger att vi snackar skit? är de inte du som skrivit skit om marilyn flera gången i bloggen och sedan tigit om att de är om henne. ha?

ja jag försvarar henne för jag tycker de är fel att gå på henne för att hon träffat ditt EX liksom ex, han är inte din längre. och varför skulle de vara mer än vänner? jag tigger inte bråk nu. men jag tycker jag har rätt att försvara vem jag vill.

2009-06-14 @ 02:00:37
Postat av: Anonym

sugen på att se din naturliga hår utan att platta det?



kan du lägga upp en bild på ditt "lockiga" hår? <3

2009-06-14 @ 11:32:54
Postat av: Ida

MITT EX ?

vadå mitt ex ?

hon har inte träffat mitt ex .

för att en massa säger att du snackar skit om henne ? oo aa ska kanske inte berätta allt jag vet här -.- enda anledningen till att dom blev sura på marilyn var för att hon sarah tjulander visste att dom skulle lacka när hon va med dom .och då äre klart att hon e med dom ! så du , dom gjorde det bara för jävlas om du kollar på hennes videoblogg . ah klart du får försvara vem fan du vill . När jag skrivit ''skit'' om marilyn i min blogg och tigit om att det är hon.Jag och Marilyn går i fucking samma klass och jag pratat me henne tusen gånger och sagt precis vad jag tycker , hon visste att det var hon !-.- Jag kännt tjejen i fan åtta år snart , klart jag reagerar när hon på bara några månader blir en helt annan person !

2009-06-14 @ 13:59:43
URL: http://kimochida.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå hon har träffat idas ex ? alltså simon, :S . du vet ju förfan ingenting du heller johanna, alltid ska du lägga dig i , sen sägeru att du inte vill ha bråk? sen är de ju du som typ förstörde mellan dom också så du har inge rätt att komma och snacka om dom två.

2009-06-14 @ 14:37:51
Postat av: / mayra

2009-06-14 @ 14:38:06
Postat av: johanna

JAG MENA DITT EX MAYRA, jesper. var de inte honom hon träffa? eller har jag helt fel. Jag förstår fortfarande inte hur jag kunnat förstöra för er? de var simons beslut att göra slut inte mitt. de var andré som förde vidare de jag snackat för att han var sur på mig. Om jag velat förstöra skulle jag sagt de till antingen Ida Eller simon. visst du ida och marilyn har känt varandra längre men jag fattar fortfarande inte vad mayra har med saken att göra?

2009-06-14 @ 20:08:54
Postat av: mayra

VADÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JESPER!

asså du vet ingenting ja va sur för hon va skit kaxig mot ida och sa massa , inget me jesper att göra? och du vet fan inte hur de är mellan oss nu . och ja fattar inte va DU har me det här att göra?

2009-06-14 @ 22:22:02
Postat av: johanna

okejokej då har jag misstolkat allt helt fel. min uppfattning jag fått höra är att du vart sur för att hon och sarah träffat jesper, men om de är helt fel ska jag inte lägga mig i. ingenting egentligen tyckte de var lite fegt att ni 2 ska gå på henne. men om de är så att hon själv varit käftig ska jag inte lägga mig i . puss

2009-06-15 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0