buhu !

vi har nog dom mest humoristiska personerna på jordklotet .. har fått några andningsproblem av den här tjejen ! skrattar så tårarna rinner och magen kurrar .. haha oj nu skratta vi igen hahaha! sarah låter som en baby , min baby =) aja nog pratat om skratt. haha..

snart ska jag bege mig hemåt , fan vill inte lämna henne . :( min buss går tjugo över , men som tur är så träffas vi på söndag och då ska sarah gå och grilla korv hos grannarna eller vad det var , haha nej kommer inte ihåg men det blir säkert kul som vanligt . älskar henne och hennes ögon ! hörs tomorow .
kyss

min heta mormor klädsel hemma hos sarah idag...

Kommentarer
Postat av: Maja

fin blogg :)

2009-06-06 @ 14:41:18
URL: http://chinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0