ändrade planer baby

Hm, nu är vi besvikna! Filmen vi ville se har nyss gått eller gick försent. Kunde inte gå så mycket senare, eftersom att Sarahs låtsaspappa fyller år idag och hennes familj ska äta middag eller vad det nu var.
Så vi får allt komma på något annat tills dess, men ingen aning vad. Kanske typ åker runt i sverige? Haha nej jag har ingen aning. Någonting måste vi göra i alla fall, även fast inte vädret är det bästa!
Har nyss duschat, så känner mig skit fräsch som vanligt!  Men är inte klar på långa vägar. Det här ska jag hinna göra innan vi åker någonstans!

♥ Smörja in mig med bodylotion
♥ föna håret/platta håret
♥ sminka mig
♥ klä på mig
♥ borsta tänderna
♥ äta lunch med S!=)

Kul... och jag har inte ens börjat! Måste börja rappa på lite om vi någon gång ska komma iväg. 
Puss på dig


Kommentarer
Postat av: sarah sötnos

rappa på älskling!

2009-06-15 @ 16:06:25
URL: http://daims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0