örhängen + tröja

Nu är jag hemma igen , eller för ett tag sen . och vet ni ? när jag väl kom in i affären så finns inte dom örhängerna jag ville ha , dom var tydligen slut (?) så jag fick damp och gick in i tusen affärer till . men där fanns dom inte heller .. så jag gav upp och köpte ett par andra söta ( bild nedanför ) det blev ett par guldiga , och så köpte jag oxå ett grått linne . kände att jag behövde det .. sen har det väl inte hänt så mycket mer , sitter just nu och kollar på tila tequila , I LOVE IT !
det var väl min dag de , snart kommer mammsen hem med godis och vi ska kolla på en film senare . mysigt !
vad har ni gjort idag då ?
nu ska jag fortsätta kolla på mitt program på datan , skriver mer snart pyyyyssar !


där ser ni lite av linnet och örhängerna som jag köpte !

Kommentarer
Postat av: hahaha

fake

2009-03-07 @ 14:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0