My day!

Efter att jag skrev inlägget i skolan så drog jag & kimmen till centrum och köpte lite godis sen så tog vi bussen hem till sarah och var där ett litet tag, jag hämtade min väska och sådära. Eftersom att jag inte hade orkat ta med den till skolan!.. Så ah vi var där ett tag med sarah och hennes *galna* lillebrosa haha! Sen tog jag & kim bussen igen till trångsund och stack hem till lollo som väntade på oss, vi skulle på hennes lillebrosas julgrej typ. Jätte gulliga små bebisar =) höhö sen åkte kim och jag och lollo gick bara runt, runt, runt och snackade.. det läckte oxå in i mina skor för det snöade så mycket, inte kul! Nu är jag hemma hos pappa iaf, vilket känns skit bra! Har precis duschat och ska snart sova, är skit trött efter den här dagen.

Ny dag imorgon & nya tag ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0