uppdatering / varning många bilder!

Mitt internet har fortfarande inte lagat sig ... vet faktiskt inte när det ska fixas. det blir väl någongång om 50 år! Aja, skulle bara uppdatera lite så att ni inte tror att jag är helt död !

Nu är jag hemma hos sarah och vi ska snart dra in till farsta och köpa lösnaglar. Ikväll blir det grillfest hos anton med några i klassen tror ja, eller hoppas. då sover man dära oxå, om man vill. trevligt =)
Juste! det där med mitt internet, vi ska typ till sarahs pappa imorgon och det är han som ska fixa det. så ska försöka ta med min data dit, så att det verkligen blir lagat. står inte ut mer!
Och nu har jag fått resten av bilderna på mig & saga som jag lova, och en massa andra. kan väl visa några, det är vad jag har gjort under tiden medans jag har vart internetlös! haha.

haha sarah visst är hon het? igår, vi hade teater med klassen

jag =)

vi hade ju trångsundsskolans kväll. då var det en människa som skulle gå modevisning. snyggt va? HAH!

skål bästavän!

outfit för gårdagen

och lilla gulliga sarah :)

morgontrött en annan dag..

mina nya vita byxor, love it!
 
jag & saga älskling
 
jag älskar dig saga
 
fint vi ritar ;)



det var allt! skriver när mitt internet går igång någongång!
sluta inte läs sen hörrni! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0